۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

معلمان زنداني حوادث غيرعمدي آزاد مي‌شوند

در هفته معلم
        معلمان زنداني حوادث غيرعمدي آزاد مي‌شوند
معلمان زنداني حوادث غيرعمدي آزاد مي‌شوند




فرهيختگان: رئيس مركز آمار، فناوري و نيروي انساني وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد فرهنگيان زنداني حوادث غيرعمدي به مناسبت هفته معلم شناسايي و آزاد مي‌شوند. تكيه رئيس مركز آمار، فناوري و نيروي انساني وزارتخانه بر زنداني حوادث غيرعمدي تاكيد بر اين واقعيت است كه فعالان صنفي فرهنگيان كه از چند ماه پيش در زندان به سر مي‌برند در شمار آزادشدگان هفته معلم نيستند و اين در حالي است كه حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش در اولين نشست خبري خود در گفت‌وگو با فرهيختگان براي ارتباط با تشكل‌هاي صنفي فرهنگيان اعلام آمادگي كرده بود. كانون صنفي فرهنگيان ايران و سازمان معلمان ازجمله تشكل‌هاي صنفي فرهنگيان هستند كه در طول سال‌هايي كه حاجي‌بابايي در مجلس حضور داشت بارها با او ديدار كرده و مسائل فرهنگيان را در ميان گذاشته بودند و اكنون تعدادي از اعضاي اين دو تشكل از زمان وزارت محمود فرشيدي به هيات رسيدگي به تخلفات و دادگاه‌ها فرا خوانده شده و به احكام تعليق از خدمت و تبعيد محكوم شدند و تعدادي نيز اكنون در زندان به‌سر مي‌برند.
پس از طرح وزير شدن او نيز اين تشكل‌ها با اشاره به سابقه حضور حاجي‌بابايي (در زمان نمايندگي مردم) در تجمع فرهنگيان مقابل مجلس از او خواستند همچنان با آنها ارتباط داشته باشد.
اكنون در هفته معلم قرار است معلماني كه به دليل حوادث مالي و نداشتن استطاعت مالي در زندانند آزاد شوند ولي خبري از رايزني براي ديگر معلمان نيست.
فرهیختگان -  ۱۸    فروردین   ۸۹
كانون صنفي معلمان ايران (طيف صنفي)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.