۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

از سوي فردي ناشناس!!! وزير ارتباطات دولت اصلاحات مورد سوء قصد قرار گرفت




دکتر سیداحمد معتمدی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در محل دانشگاه از سوی فردی كه خود را از مدعوين وي معرفي كرده بود مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت. 




ایلنا: در پي حمله و زخمي كردن دكتر معتمدي وزير ارتباطات دولت اصلاحات، يكي از نزديكان وي در گفت‌وگو با ايلنا حال عمومي وي را وخيم اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، دکتر سیداحمد معتمدی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. امروز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در محل دانشگاه از سوی فردی كه خود را از مدعوين وي معرفي كرده بود مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت.
بر اساس گزارش اوليه ضربات چاقو از پشت و به کمر وي اصابت کرده و هم اكنون در بيمارستان مهر تهران واقع در خیابان زرتشت زیر عمل جراحي قرار گرفته است كه برخي نزديكان وي حال وي را وخيم اعلام كرده‌اند.
براساس اظهارات مسولان دانشگاه اميركبير ضارب وي فردي مسن و حدود 45 ساله است كه از خارج از دانشگاه وارد شده بوده و پس از مضروب كردن دكتر معتمدي توسط نيروهاي حراست دانشگاه دستگير شده است.
بنا به اظهار مسولان دانشگاه مراجعه کننده بعدی پس از ورود به اتاق دکتر معتمدی متوجه حادثه شده است که بلافاصله معتمدی را به بیمارستان منتقل کردند.
در اين خصوص زهرا بختياري مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره وضعیت دکتر معتمدی و پیگیری دانشگاه گفت: دکتر معتمدی هم اکنون در بیمارستان است و مداوا بر روی وی ادامه دارد. ضمن اینکه هیئت رئیسه دانشگاه امیرکبیر در بیمارستان حضور دارند.
وی اضافه کرد: فرد مذکور صبح امروز دوشنبه به عنوان یک مراجعه کننده وارد دانشگاه شده و کارت شناسایی خود را نیز در نگهبانی قرار داده و درخواست ملاقات با دکتر معتمدی داشته است.
بختیاری اظهارداشت: پس از این اتفاق موضوع بلافاصله از سوی هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیگیری شد و به سرعت دکتر معتمدی به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون نیز مدیر بهداشت و هیئت رئیسه دانشگاه امیرکبیر در بیمارستان حضور دارند.
وی اظهار داشت: اقدامات درمانی برای درمان دکتر معتمدی ادامه دارد.

پايان پيام

1389/2/13 - 15:13:49
کد خبر : 121469  
 ------------------------------------------------------------------
قائم مقام بيمارستان مهر به ايلنا خبر داد:
حال عمومي معتمدي رو به بهبودي است 

ایلنا: قائم مقام بيمارستان مهر از بهبود حال عمومي احمد معتمدي، وزير اسبق علوم، فن‌آوري و ارتباطات دولت اصلاحات خبر داد.
هادي منافي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با تشريح آخرين وضعيت معتمدي، افزود: احمد معتمدي كه صبح امروز از ناحيه سمت راست شكم دچار پارگي به وسيله چاقو شده بود، در حال حاضر از وضعيت خوبي برخوردار است و خونريزي ناشي از اين جراحت كاملا كنترل شده است.
احمد معتمدي صبح امروز كه بر اثر ضربه چاقو به بيمارستان مهر منتقل شده بود، تحت عمل جراحي قرار گرفته است.
به گفته منافي علت اصلي خونريزي معتمدي پاره شدن رگ اصلي بين كبد و كليه ذكر كرد و گفت: در حال حاضر معتمدي كه از ساعت 11 و 45 دقيقه صبح تحت عمل جراحي قرار گرفته است، آخرين مراحل جراحي را تا چهار ساعت ديگر پشت سر مي‌گذارد و از اتاق عمل خارج خواهد شد.
قائم‌ مقام بيمارستان مهر با اعلام اين‌كه تاكنون هشت واحد خون به معتمدي تزريق شده است، گفت: خطر كاملا رفع شده و مصدوم مي‌تواند تا ساعات ديگر به بخش عمومي بيمارستان منتقل شود.
بنا بر اين گزارش، احمد معتمدي صبح دوشنبه ‌ـامروزـ در محل دانشگاه از سوی فردی كه خود را از مدعوين وي معرفي كرده بود، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت.
براساس اظهارات مسولان دانشگاه اميركبير، ضارب وي فردي مسن و حدود 45 ساله است كه از خارج از دانشگاه وارد شده بوده و پس از مضروب كردن معتمدي توسط نيروهاي حراست دانشگاه دستگير شده است.
بنا به اظهار مسولان دانشگاه مراجعه کننده بعدی پس از ورود به اتاق دکتر معتمدی متوجه حادثه شده است که بلافاصله معتمدی را به بیمارستان منتقل کردند.
در اين خصوص زهرا بختياري مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره وضعیت دکتر معتمدی و پیگیری دانشگاه گفت: فرد مذکور به عنوان مراجعه کننده وارد دانشگاه شده و کارت شناسایی خود را نیز در نگهبانی قرار داده و درخواست ملاقات با دکتر معتمدی داشته است.
بختیاری اظهارداشت: پس از این اتفاق موضوع بلافاصله از سوی هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیگیری شد و به سرعت دکتر معتمدی به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون نیز مدیر بهداشت و هیئت رئیسه دانشگاه امیرکبیر در بیمارستان حضور دارند.

1389/2/13 - 17:22:46
کد خبر : 121490  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.