۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

3 هزار معلم جذب هنرستان‌‌ها مي‌شوند

وزير آموزش و پرورش گفت: از 26 هزار نيروي حق‌التدريسي كه در آموزش و پرورش استخدام مي‌شوند، 3 هزار نيرو جذب دبيرستان‌ها و هنرستان‌هاي كشور خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، حميد‌رضا حاجي بابايي در حاشيه نخستين گردهمايي مديران فني آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 250 نفر از مديران مجرب و كارشناس به نيابت از 5 هزار و 500 مدير فني و حرفه‌اي دور هم جمع شدند تا جمع‌بندي از آينده هنرستان‌ها داشته باشند.
وي ادامه داد: در صدد گسترش فضا و تجهيز هنرستان‌ها به وسايل مورد نياز هستيم و اين همايش را در جهت ساماندهي مدارس فني و حرفه‌اي برگزار كرديم.
وزير آموزش و پرورش در خصوص استخدام 10 هزار نيرو افزود: امسال حدود 10 هزار نيرو وارد هنرستان‌ها مي‌شوند كه زمينه مناسبي براي تخصصي‌تر شدن هنرستان‌ها فراهم شده است.
وي خاطرنشان كرد: آزمون استخدام معلمان، مرحله دوم سمپاد و اعزام فرهنگيان به خارج از كشور در چند ماه آينده برگزار مي‌شود.
حاجي بابايي با اشاره به استخدام 26 هزار نيروي حق‌التدريس اضافه كرد: امسال 26 هزار حق‌التدريسي به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد كه در ميان آنها 3 هزار نفر متخصص در رشته‌هاي تخصصي جذب دبيرستان‌ها و هنرستان‌هاي كشور خواهند شد و از اين 26 هزار نيروي حق‌التدريسي، 6 هزار و 300 نيرو داراي تخصص ويژه هستند.
وي در خصوص تجمع هنرجويان در چند روز گذشته تصريح كرد: مشكلات هنرجويان حل شده است و در حال حاضر مشكل خاصي وجود ندارد و معاون وزير علوم تحقيقات و فناوري اعلام كرده است كه همه مشكلات اين افراد برطرف شده و ما هم توان خود را در جهت رفع سريع مسايل به كار مي‌گيريم.
وزير آموزش و پرورش افزود: اين هنرجويان به دنبال ايجاد امكانات براي ادامه تحصيل هستند و هماهنگي‌ انجام شده تا در پايان ارديبهشت دفترچه شركت در آزمون توزيع شود و همه ما در جهت رفع دغدغه آنها تلاش مي‌كنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.