۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

جزييات اهداء كا رت اعتباري 1/5 ميليون توماني فرهنگيان

آموزش نيوز : دكتر حاجي بابايي جزييات كارت اعتباري فرهنگيان را اعلام كرد.
به گزارش آموزش نیوز ، دكتر حاجي بابايي، وزير آموزش و پرورش گفت: 860 هزار فرهنگي رسمي و پيماني در سراسر كشور مي‌توانند در اولين روز از هفته معلم با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش مناطق خود در سراسر كشور نسبت به ثبت‌نام كارت اعتباري 1/5 ميليون توماني خود اقدام نمايند.

وي اضافه كرد: اين كارت اعتباري 15 ميليون ريالي با سود 4% از طريق بانك ملي در اختيار فرهنگيان قرار مي‌گيرد و اقساط آن در زمان 2 سال از حقوق دريافتي آن‌ها كسر خواهد شد.

دكتر حاجي بابايي افزود: فرهنگيان مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي فرهنگيان در سراسر كشور و نيز فروشگاه‌هايي كه از طريق وزارت بازرگاني در سايت www.Epms.ir اعلام خواهد شد نسبت به خريد كالاهاي با كيفيت داخلي بدون واسطه اقدام نمايند.

وزير آموزش و پرورش در ادامه به برخي از مزاياي كارت اعتباري فوق‌الذكر نظير؛ افزايش توان خريد، گردش مالي و رونق اقتصادي، توسعه اشتغال و توليد، برقراري عدالت اجتماعي، حذف واسطه‌ها، توسعه‌ي تجارت الكترونيك و خريد اينترنتي و ... اشاره كرد و افزود: استفاده از اين كارت اعتباري براي فرهنگيان اختياري است و ميزان اقساط آن درصورت استفاده كامل ماه 70 هزار تومان تعيين شده است.

شايان ذكر است كه كارت اعتباري فوق‌الذكر به فرهنگيان بازنشسته نيز اهداء خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.