۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

اخراج و باز نشستگي اجباري دو مدير در تهران و اصفهان

اخراج و بازنشستگی اجباری مدیر مدرسه در تهران به دلیل شعار دادن دانش آموزان
دبیرستان دخترانه تیزهوشان اصفهان سبز شد/مدیر مدرسه اخراج شد

اخراج و بازنشستگی اجباری مدیر مدرسه در تهران به دلیل شعار دادن دانش آموزان
مدیر یک دبیرستان دخترانه در تهران به دلیل شعار دادن دانش آموزانش در حمایت از جنبش سبز و برخورد نکردن با آنها، از کار خود برکنار شد.


بر اساس گزارش های موثق رسیده به ندای سبز آزادی، دانش آموزان یکی از دبیرستان های دخترانه تهران در روز ۱۶ آذر شعارهایی در حمایت از جنش سبز سر داده اند و مدیر مدرسه هم با آنها برخورد نکرده و صرفا با سکوت از کنار موضوع گذشته و در عین حال اجازه گسترش آن را نداده است.
چند روز بعد از این اتفاق، ماموران نیروی انتظامی به مدرسه مراجعه کرده و این مدیر را توبیخ می کنند که چرا این اتفاق را به آنها اطلاع نداده است.
این مدیر هم با تاکید بر اینکه بچه های مدرسه امانت او هستند، می گوید که حاضر نبوده آنها را زیر باتوم مامورها بیندازد.
بعد از مدتی این خانم، از مدیریت مدرسه برکنار شده و بعد از مدت اندکی به او اعلام می شود که باید اجبارا بازنشسته شود. این مدیر در حال حاضر در حال طی مراحل بازنشستگی اجباری است.

دبیرستان دخترانه تیزهوشان اصفهان سبز شد/مدیر مدرسه اخراج شد

هفته گذشته دانش اموزان دبیرستان دخترانه تیزهوشان اصفهان تصاویر آیت الله منتظری، مرجع بزرگ شیعیان را در بورد مدرسه نصب کردند و به عزاداری برای این مرجع تقلید پرداختند
به گزارش ندای سبز آزادی و براساس خبر رسیده از دانش آموزان، دبیرستان دخترانه تیزهوشان فرزانگان امین اصفهان در این روز سبز شد.
حراست اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان که از این مساله به هراس آمده بود از مدیر مدرسه خواست همه دانش آموزان خاطی را به آن اداره معرفی کند که وقتی با ممانعت مدیر مواجه شدند، وی را که خواهر سردار شهید اقارب پرست از دلاوران دفاع مقدس است، مجبور به استعفا کردند
شایان ذکر است این مدرسه دو روز پس از بروز این مساله تعطیل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.