۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

سپاسگزاری از خانواده ی بداقی



                                  به نام خداوند جان وخرد
  به پاس رنج ها و تلاش هاي رسول بداقي و خانواده ي بردبار و "شكيبا"يش. به پاس احساس هاي پاك خانواده اي كه از آرامش و راحتي خويش مي گذرد تا نابرابري ها را فرياد بركشد و انسانيت را به "ستايش"وادارد. به پاس دليري بداقي ها،كه در دل تيرگي،از روشني سخن مي گويند؛ از باور به شب هشدار مي دهند و برگ سبز بامدادان و"شبنم" بنشسته بر آن را فراياد مي آورند.
  دوست و همكار گرامي،جناب آقاي رسول بداقي،اكنون ماه هاست شما را،به جرم برابري و آزادي خواهي، به بند كشيده اند و در اين روزگاري كه نابساماني هاي اقتصادي بيداد مي كند، ماه هاست از واريز حقوق حقه ي شما و خانواده ي بزرگوارتان،سر باز مي زنند. آيا به راستي،پاداش شما،به عنوان يك آموزگارنمونه و ارزشمند،بايد اين چنين باشد!؟
  خانواده ي گرامي بداقي،ضمن تبريك پيشاپيش نوروز باستاني ايرانيان، بار ديگر برخود لازم مي دانيم كه از همه ي رنج هايي كه براي آزادي و آبادي اين مرز و بوم كشيده و مي كشيد،سپاسگزاري نموده و صميمانه تشكر نماييم.
                                                                                     كانون صنفي معلمان ايران
                                                                                               21/12/88        


اين نوشته ي كوتاه،ديروز در ديدار تني چند از اعضاي كانون صنفي معلمان با خانواده ي بداقي به آنها تقديم گرديد. اكنون اين تنها بداقي نيست كه ماه هاست بلاتكليف در زندان است بلكه همسرش و "شبنم و شكيبا و ستايش" سه فرزند بداقي نيز ماه هاست كه از حقوق حقه ي خويش محرومند. در ملاقات گذشته ي خانواده  با رسول،شكيبا و ستايش 3 ساله ،رسول را "عمو" صدا مي كرده اند اما عكس پدر خود را همچنان "بابا" مي دانند!
 در حال حاضر، پرونده ي بداقي از بازپرسي به دادسرا منتقل شده است و قاضي مربوطه نيز صلواتي است كه چند روز است به مرخصي رفته اند. غروب چهارشنبه در ديدار همسر بداقي با دادستان،ايشان پذيرش وثيقه و آزادي بداقي را در اختيار قاضي دانسته  و از خود سلب مسئوليت و اختيار نموده است. بنابراين گويا بداقي اين ايام تعطيلات عيد را هم بايستي همچنان در زندان بگذراند.

۱ نظر:

  1. با عرض سلام و خسته نباشید. از یادآوری شما در مورد آدرس صدای معلم سپاسگزارم. با آرزوی بهترینها و آغاز سالی پر از امید برای شما و دیگر دوستان

    پاسخحذف

از نظر و لطف شما متشكرم.