۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

خواهرزاده مهندس موسوی شهید شد

پارلمان‌نیوز: ظهر امروزيك شنبه(روز عاشورا) سیدعلی حبیبی موسوی خامنه خواهرزاده مهندس میرحسین موسوی و پدر دو فرزند در حوادث تلخ عاشورای حسینی در تهران به شهادت رسید.



به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، خواهرزاده 35ساله مهندس موسوی ظهر امروز در میدان انقلاب از ناحیه قلب هدف گلوله قرار گرفت و بعد از انتقال به بیمارستان ابن سینا واقع در فلکه دوم صادقیه به شهادت رسید.
هم‌اکنون مهندس میرحسین موسوی، والدین این شهید جنبش سبز و جمعی از شخصیت‌های سیاسی در این بیمارستان حاضر هستند.
--------------------------------------------------

ایرنا نوشت:
جسد سید علی حبیبی موسوی از کشته شدگان اغتشاشات روز عاشورای تهران به همراه سایر کشته شدگان به منظور تکمیل تحقیقات کالبدشکافی و پلیسی و یافتن سرنخ های بیشتر از این حادثه مشکوک نگهداری می شود.
-------------------------------------------------
خبر تكميلي

نحوه به شهادت رسيدن سيدعلی موسوی حبيبی، خواهرزاده ميرحسين موسوی، خبری از محسن مخملباف


سيدعلی موسوی حبيبی از چندين روز قبل تلفنی بارها تهديد به قتل شده است. خانواده او از اين تهديدها با خبر بوده اند و برايش ابراز نگرانی می کرده اند.


امروز "عاشورا" يک پاترول جلوی در خانه آن ها ابتدا چندين نفر را جلوی چشم سيد علی موسوی زير می گيرد، بعد از درون پاترول ۵ نفر از نيروهای امنتی پياده می شوند و يکی از آن ها از نزديک ترين فاصله با کلت به سينه سيد علی موسوی شليک می کند طوری که گلوله از پشت او خارج می شود. بعد آن ۵ نفر با پاترول سراسيمه می گريزند.


برادر زن سيد علی او را به بيمارستان می رساند اما قبل از آن که سيد علی موسوی به بيمارستان برسد به شهادت نائل می شود.


امشب نيروهای امنتی به بيمارستان رفته اند و گفته اند جسد سيد علی موسوی را با خود به پزشکی قانونی کهريزک می بريم.
و خانواده شهيد را تهديد کرده اند که حق برگزاری مراسم را ندارند. (احتمال آن وجود دارد که شبانه پيکر او را مخفيانه به خاک بسپارند تا مانع از مراسم تدفين او شوند.)
سيد علی موسوی پدر ۲ فرزند است. او صاحب يک دختر ۱۷ ساله و يک پسر ۷ ساله است. ابراهيم موسوی برادر او پيش از اين در جنگ شهيد شده است.
خانواده شهيد موسوی معتقدند اين يک ترور از قبل طراحی شده است برای فشار آوردن به مهندس ميرحسين موسوی و فاميل او.
از آنجا که حکومت پيکر شهدای عاشورا را برای جلوگيری از مراسم تدفين ربوده است، مردم ايران در هر کجا مراسم بزرگداشت شهدای ربوده شده عاشورای امسال را در خيابان ها برگزار خواهند کرد. در همان محورهای عاشورا.




عکس حاضر مربوط است به سيد علی موسوی و دايی اش (مهندس ميرحسين موسوی) که روز جمعه يک هفته قبل از روز قدس امسال گرفته شده است.


محسن مخملباف

يکشنبه عاشورای ۸۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم.